Recomanacions per aquests dies que ens trobem a casa.

Us passem algunes activitats que podeu fer aquests dies que ens trobem tots a casa per combatre el Coronavirus.

Important, llegiu també el document d’orientacions centres sobre activitats per als alumnes del Departament d’Educació.

Aquí us deixem l’enllaç dels 5 consells per aprendre i conviure en família en situacions de confinament del Departament d’Educació.

Us recomanem la web del Club Super3. Aquí hi trobareu infinitat d’activitats per entretenir-vos una bona estona.

Web Super3

Us passem l’enllaç de l’InfoK. Aquí podeu obtenir informació sobre aquest malèfic virus anomenat COVID19 que ens fa romandre a casa. També podreu veure com nens i nenes de la vostra edat se les empesquen totes per entretenir-se. A més a més, hi trobareu altra informació molt actual i interessant. Podeu veure l’InfoK per la televisió de dilluns a dijous a les 19:30h.

InfoK

Podeu accedir a Dinàmiks. Aquí el Dani Jiménez us ensenyarà a realitzar molts experiments. Accediu als seus vídeos i intenteu realitzar-ne algun: El llapis que levita, les boles boges, l’ecosistema, trencar la llum, l’esquelet de fulles, la competició de robots i molts més!

Dinàmiks

Una altra web actualitzada per l’ocasió i amb infinitats d’activitats és la de l’Edu365. Només cal que cliqueu a l’apartat Infantil o Primària segons el curs que estigueu fent i seguidament l’àrea que voleu practicar.

Concert en família pera les famílies.

Els jocs online són una bona eina per a repassar els continguts de classe o aprendre nous conceptes.

Recursos per repassar l’anglès.

Tenim fins i tot museus amb tours virtuals

Conte La Rosa contra el virus. L’equip de la psicòloga Mercedes Bermejo s’ha posat a treballar intensament per poder publicar un conte per a nens La Rosa contra el virus, que pot ajudar molt a les famílies. El conte és un recurs gratuït, que la psicòloga i l’Editorial posen a disposició de tothom qui el pugui necessitar i de tothom qui el vulgui compartir.

Una mà de contes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *