Projecte sobre l’organització municipal. 3r

Els i les alumnes de 3r d’Educació Primària hem treballat a través d’un projecte l’organització municipal.

Hem fet fotografies i hem elaborat una instància per sol·licitar a l’Ajuntament l’elaboració d’una campanya de conscienciació ciutadana perquè ens hem adonat que hi ha persones que no llencen les escombraries a les papereres i contenidors tot hi haver-ne.

Hem visitat l’Ajuntament. Des de l’oficina d’atenció als ciutadans ens han explicat el recorregut que fa la nostra instància. A més, dos dels seus regidors i l’alcalde ens han conduit a la sala de plens on ens han explicat que allí es prenen les decisions més importants que afecten al municipi.

L’Ajuntament ens ha donat el vist-i-plau i hem elaborat entre tots i totes cartells per posar a les papereres i contenidors de les zones més afectades.

També hem tingut la visita de l’Òscar G., treballador de la brigada municipal, que ens ha explicat les feines que aquesta realitza al municipi.

Juntament amb els nens i nenes de l’escola Beat Bonaventura hem participat al Consell infantil on hem pogut dir-hi la nostra proposant diverses actuacions.

Finalment, hem anat a col·locar els cartells a les papereres i contenidors on vam detectar que hi havia més brutícia.

Aquí us deixem unes quantes fotografies.