Els i les alumnes de P4 reben la visita de la infermera Marisa!

El passat dimecres 7 de febrer, dins la setmana del projecte transversal: els bancs de sang , a educació infantil, vam tenir la visita de l’àvia del Nil De la Rica, la Marisa.

La Marisa, ens va explica la funció de les infermeres, els materials què utilitzen per curar a les persones, ens va ensenyar també com curar correctament una ferida i moltes altres coses relacionades amb  la seva professió.

Els  i les alumnes s’ho van passar d’allò més bé escoltant i participant del taller pràctic que ens va organitzar la Marisa.

Moltes gràcies Marisa per la teva visita a la nostra classe, ens ho vas explicar molt bé.

Fins aviat;

Els i les alumnes de P4 i la tutora.

Us adjuntem algunes fotografies on podreu veure el bé que vam estar.