Els i les alumnes de P4 coneixem les fruites!

Els i les alumnes de P4 hem acabat la unitat didàctica de les fruites. Hem estat dues setmanes coneixent, provant, tocant, olorant… diferents fruites. Hem conegut una varietat de fruites exòtiques que mai havíem provat. Moltes gràcies famílies per la vostra aportació.

Dijous, com a cloenda de la unitat, la mare de l’Anna Rovira va venir a la classe a fer-nos smoothies de diferents gustos (de plàtan, maduixa, pinya, de maduixa i iogurt..) estaven tots boníssims!!!! Moltes gràcies Ester per la teva col·laboració!!

Us deixem algunes fotografies, cliqueu a la imatge per veure-les.