Dia Europeu de les Llengües

El passat 26 de setembre vam celebrar a l’escola el Dia Europeu de les Llengües. Aquest cop, vam parlar de les llengües amenaçades o en risc de desaparició que hi ha al món, tot subratllant la importància de l’existència de la diversitat cultural i lingüística, i també la necessitat de vetllar per a preservar-les. Ens hem adonat que a l’escola hi ha nens i nenes que saben parlar altres llengües, a banda del català, el castellà i l’anglès! Som uns afortunats de poder disposar d’aquesta riquesa cultural i poder escoltar i aprendre paraules en altres llengües.

Compartim amb vosaltres un recull de fotografies d’aquesta jornada.