Accés a Navio App (llibres d’anglès)

Benvolguts pares i mares,

Us expliquem els passos que heu de seguir per tal de poder fer ús de la plataforma digital Navio, inclosa en els serveis que heu adquirit amb la compra de New Tiger.

1. Aneu al web indicat:

MacmillanEducationEverywhere.com/apps  (No l’obriu amb Explorer, preferiblement Google Chrome o Firefox).

Un cop accediu al web de l’enllaç seleccioneu el sistema operatiu de l’ordinador on voleu instal·lar l’App (Windows XP no funciona).

En fer clic al sistema operatiu que us interessi es descarregarà un arxiu comprimit amb l’App. Instal·leu-la.

2)Un cop instal·lada l’App, accediu-hi. Us sortirà la següent pantalla:

És IMPRESCINDIBLE que cliqueu a sobre d’”Student”. A continuació afegiu el username i el password proporcionats pel mestre.

3) Finalment, la plataforma Navio us demanarà el codi personal dels llibres que heu comprat. Introduïu el codi de l’Activity Book (heu de rascar l’àrea grisa del pas 3 i apareixerà el codi). El Navio us quedarà vinculat a l’aula virtual de la nostra escola.

Animem a tots els pares i mares a fer ús d’aquesta plataforma, atès que és una manera divertida i amena d’estudiar alguns continguts que treballem a l’aula.

Si teniu algun problema no dubteu de posar-vos en contacte amb els mestres responsables de l’àrea d’anglès.