Qui som?

“Som una escola que camina…, que recorda els seus orígens i té posada la mirada cap el futur proper i llunyà…”

• Som una escola oberta que vol fer partícips del “Fet Educatiu” a tota Comunitat Educativa.
  • Treballem en una escola on els infants són els protagonistes dels seus aprenentatges. Amb una metodologia dinàmica i vivencial que respecta la maduresa de cada alumne i el seu ritme personal.
  • Una escola inclusiva i integradora. Que vetlla perquè tothom trobi el seu espai i se senti un més del grup.
  • Una escola que educa en l’esperit crític i resolució de problemes de la vida diària. que treballa mitjançant l’experimentació i la manipulació.
  • Una escola que fonamenta l’autonomia i la cooperació.
  • Una escola sana i saludable, que vetlla pels bons hàbits alimentaris, corporals i d’higiene.
  • Una escola integrada al seu entorn natural i social.
  • Una escola que fonamenta la comunicació, bona relació i implicació de les famílies en al vida d’aula i de centre.