Team-work Challenges 5th and 6th graders

Bon dia!

A Physical Education hem preparat uns reptes físics cooperatius pels nostres companys/es de cicle. Els reptes han estat creats per tot l’alumnat, de manera que han pogut fer de dinamitzadors dels seus propis reptes i han participat resolent els reptes que els plantejaven els seus companys/es. 5è ha preparat els reptes per l’alumnat de 6èA, 6è A els ha preparat per a l’alumnat de 6è B i 6è B els ha preparat per a l’alumnat de 5è. Tothom ho ha fet genial i els reptes físics han estat difícils de resoldre… GOOD JOB EVERYONE!

Aquí us deixem algunes fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *