CONCERTS A L’ESCOLA BRESSOL

El passat dimecres 7 de febrer, els nens i nenes de 5 anys B vam anar a cantar les tres cançons que havíem treballat a música durant el mes de gener als infants més petits de l’Escola Bressol. Tot seguit, adjuntem el repertori:

El Grup de les LLUNES vam cantar El Trineu (cançó tradicional – versió dels Mainasons), el Grup dels SOLS vam cantar Tu (Dàmaris Gelabert) i tots junts vam cantar La festa de la Pau.

Uns dies més tard, concretament el 2 de març, els nens i nenes de 5 anys A també vam anar a cantar-hi, però nosaltres vam cantar dues cançons apreses durant el mes de febrer a davant de tots els infants de l’Escola Bressol. El nostre repertori va ser el següent:

El Grup dels PLÀTANS vam cantar A setze, a setze (cançó popular) i el Grup de les OLIVERES vam cantar Febrer a l’inrevés (Dàmaris Gelabert).

Tots plegats ens ho vam passar molt bé i l’experiència ens va entusiasmar molt i molt.

Per aquest motiu, tots i totes volem agrair a l’Escola Bressol que ens acollissin per anar-hi a cantar.