Pas a pas

El “Pas a Pas” és una visita a l’Escola Castellum des d’un punt de vista especial: el de les nenes i els nens.

Som conscients que l’escola acull infants nous, sobretot al setembre i, també al llarg del curs i és per això, que ens hem proposat la tasca periodística d’explicar i aconsellar als nouvinguts.

Les mestres hem preguntat als infants: “què explicaríeu de l’escola a les nenes i als nens nous? i “què us sembla que els hi agradaria saber?”

Hem gravat les seves converses fent un esforç per recordar i explicar les seves vivències al llarg dels cursos; tot un aprenentatge d’expressió i reflexió sobre la seva experiència.

Us recomenem fer una lectura d’aquest gran tresor i, d’aquesta manera descobrireu una mica més com és la nostra escola i què hi fem.