Notícies de Barcelona

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Bon dia!

Per fi hem pogut penjar algunes fotos perquè veieu que bé s’ho estan passant tots i totes.

El viatge va anar perfecte, anavem molt amples al tren i vam arribar molt puntuals.  El desplaçament cap des de l’estació fins l’alberg va ser una mica més empipador degut a la vaga de metro, però vam arribar amb temps de sobres per dinar.  L’alberg és fantàstic, en un entorn privilegiat!

A la tarda, una bona caminada fins el Park Güell, amb visites  panoràmiques espectaculars de Barcelona. Ens vam dedicar a fer un dibuix del skyline i fins i tot vam poder visitar la Casa Museu de l’Antoni Gaudí. Molt xulo!

Sopar, xerradeta de recordatori de normes, etc.. i sortida a visitar les Fonts Màgiques de Montjüich, però …. no vam poder-les veure 🙁 perquè no estaven en marxa. Encara no sabem si per la vaga o per un espectacle de dansa que hi havia allà al costat. Investigarem…..

Ara us deixem, que anem a visitar la Barcelona Medieval amb monitors de l’alberg.  Fins després!