El nostre repte: la postal de Nadal

Sense adonar-nos-en, hem fet una feina monumental… Hem dissenyat la postal de Nadal de la nostra escola, n’hem elaborat una mostra per poder calcular el material necessari per fer-la. Un cop vam tenir les llistes de tot l’alumnat de l’escola, i després de fer càlculs i més càlculs, vam elaborar un pressupost i la comanda per a tota l’escola, sense oblidar-nos d’escriure bé unes instruccions acompanyades d’imatges i un vídeo tutorial. Més endavant anirem a les aules per guiar a les mestres i per ajudar a tota la mainada de l’escola a fer la postal de Nadal per les famílies.

Estem molt orgullosos de la feina feta, tenir aquesta responsabilitat ens ha motivat molt, hem pogut treballar amb diferents grups, hem hagut de mirar i remirar catàlegs, fer algunes trucades, adonar-nos de les dificultats de crear una cosa apta per a totes les edats, elaborar unes instruccions adequades a tots els nivells, fins i tot en anglès pels de 6è!

Però el resultat ens ha satisfet, l’esforç ha valgut la pena…

img_20161108_102631-640x360 img_20161108_103139-640x360