A primer ens encanta llegir!

La darrera setmana de novembre ha propiciat dues activitats que ens han motivat cap al “Gust per la lectura”: la visita guiada a la Biblioteca Municipal de Palafrugell, i l’inici de l’activitat “Padrins lectors” a l’Escola Carrilet. El dimecres, la Montse i la Blanca ens van recordar què podem fer i què no a la Biblioteca Municipal. Després de llegir algun conte, elles van explicar-ne un. Moltes gràcies!

Durant la setmana, s’ha iniciat els “Padrins lectors” i alumnes de cinquè han vingut a presentar-se d’una manera especialment engrescadora. Moltíssimes gràcies a totes i a tots, segur que compartirem al llarg del curs un munt de llibres, contes i historietes. I és que a primer, tal com diu la cançó… ens encanta llegir! Ah! per cert, recordar-vos que els de primer us hem preparat, dins l’espai de scrapbook, punts de llibre que regala el Biblioniu a qui faci intercanvi de llibres. No us ho perdeu!