Tornem a l’escola, però no ho farem tal i com la coneixem tots i totes.

Us presentem el Pla d’obertura de centre de l’escola.

Aquest s’ha elaborat seguint les indicacions i recomanacions del Departament d’Educació.

A partir del dia 2 de juny (i en fase 2) l’escola obrirà, però no ho farà tal i com la coneixem tots i totes.

Concretem:

Visites a l’escola per part de famílies.

• De moment no pot entrar a l’escola cap persona sense cita prèvia, per aquest motiu les cites i/o consultes han de ser per telèfon o correu electrònic.

Alumnat d’educació infantil – ACOLLIDA.

És un espai específic per a l’alumnat del segon cicle d’educació infantil (3-6) de famílies els progenitors de les quals (tots dos), per motius laborals i professionals, hagin de realitzar treball presencial sense possibilitat de flexibilitzar-lo (Han de presentar un full de Declaració responsable i justificant de l’empresa).

• Horari de 9h a 13h. No podrà entrar cap alumne sense la documentació.
  • Entrada per la porta d’accés d’infantil (Plaça Narcisa Oliver i Deulofeu)
  • En funció del nombre d’alumnes es faran grups, diferents torns d’entrada i sortida a l’escola. Hi haurà 2 mestres per grup.
  • Les instruccions de sanitat per a l’escola són extenses, clares i s’han de complir. Per aquest motiu gran part del material no es podrà fer servir i menys compartir. A més caldrà respectar les distàncies i normes d’higiene i seguretat.
  • Les mestres ja han contactat amb totes les famílies per explicar-ho i preguntar l’assistència.

Alumnat de 6è de primària.

Aquest servei s’ofereix, amb caràcter voluntari per a l’alumnat, per tal de donar suport a la finalització d’etapa i tancar l’acompanyament personalitzat del seu pas a secundària.

Amb la previsió d’alumnes que tenim proposem la següent organització:

• L’alumnat que vol assistir a l’escola ho ha de comunicar prèviament. A fi d’organitzar els grups.
  • S’enviarà prèviament informació i model declaració responsable a l’alumnat de 6è.
  • S’estableix una franja horària del dijous de 11:30h a 13h per fer tutoria.
  • No podrà entrar cap alumne sense la documentació.
  • Fem dos grups: 6A i 6B. (si augmentés el nombre d’alumnes es farien més grups)
  • L’alumnat haurà de portar i entregar abans d’entrar l’escola la “Declaració responsable corresponent”.
  • L’alumnat entrarà i sortirà per la porta petita del pati de pista.
  • Els mestres són els que obriran la porta i rebran i acomiadaran els alumnes.
  • No es pot garantir que els mestres que faran l’activitat siguin els tutors/es de 6è.
  • L’alumnat ha de portar la mascareta posada de casa. Si les condicions de distància, ventilació de l’espai… ho permeten es podrà treure.
  • Cal evitar que l’alumnat comparteixi espais i coincideixi en passadissos.
  • Cada grup va a la seva aula.
  • Els mestres organitzen l’atenció educativa seguint les instruccions sanitàries recollides a les “instruccions per a l’organització de l’obertura dels centres educatius”.
  • El grup de 6A sortirà a les 12:55 i els grup de 6B a les 13h. Ho faran per la porta petita del pati de pista.

Alumnat de 1r a 5è de primària.

Atenció personalitzada

Aquesta és una mesura excepcional i no continuada, que implicarà la planificació i programació del dia i hora de retrobament (cita prèvia) de l’alumnat i, si escau, d’un únic familiar amb el tutor o tutora a l’aula.

No es pot garantir l’assistència dels tutors/es

Final de curs i entrega de notes.

Aquesta és una mesura excepcional i no continuada, que implicarà la planificació i programació d’un dia i hora de retrobament de l’alumnat i un únic familiar amb el tutor o tutora a l’aula.

La cita la donarà el mestre/a tutora. Amb aquesta actuació tothom podrà venir a l’escola, farem l’entrega de notes, conversarem com ha anat el 3r trimestre i us donarem recomanacions d’estiu.

Documentació. (per descarregar)

Finalment, recordar-vos que el curs segueix telemàticament i que acaba el dia 19 de juny.

En el cas que hi hagi novetats seguirem informant.