Recapte d’aliments

L’alumnat de 5è estem treballant amb el Banc dels Aliments per fer un recapte d’aliments a l’escola que ajudi una mica a que la gent de Palafrugell que passa gana (nens, gent gran, dones, homes, famílies senceres,…) puguin tenir una alimentació digna i el més saludable possible.

Per això demanem la vostra col·laboració i esperem poder posar un bon gra de sorra tots plegats per lluitar contra el gran problema de la fam que afecta a molta gent i ens pot afectar a tothom.

Gràcies per ajudar-nos. Aquí teniu les dades per poder formar part d’aquest projecte col·laborant amb nosaltres…