PREINSCRIPCIÓ 20-21

Per qualsevol dubte o pregunta podeu contactar amb nosaltres a través de b7006782@xtec.cat o 972.30.67.65.

Horari d’atenció telefònica de 9h a 13:30h.

S’ha de preinscriure els/les alumnes de P3 i altres cursos que volen canviar de centre escolar.

L’alumnat que ja està matriculat aquest curs 2019-20 i vol continuar a la nostra escola no ha de fer el procés de preinscripció.

Llista ordenada de sol·licituds amb barem definitiu.

Veure document –> LLISTA ORDENADA DEFINITIVA 11 JUNY 2020

Llista de sol·licituds amb Barem definitiu

Veure document –> 2020_2021 BAREM RESOLTES RECLAMACIONS_escola carrilet

El número de desempat és 33.386

Llista de sol·licituds amb Barem provisional.

Veure document –> INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

Si necessiteu fer una reclamació o consulta la podeu fer a través d’aquest correu – b7006782@xtec.cat en el període del 2 al 5 de juny.

Calendari

Del 13 al 22 de maig es pot fer la sol·licitud per internet.

Enllaç a la web de la Generalitat per fer la preinscripció – AQUÍ. (operatiu a partir del dia 13 de maig)

Un cop feta la sol·licitud cal enviar a b7006782@xtec.cat:

• Resguard de la sol·licitud.
  • Documentació necessària bàsica escanejada o fotografia següents:
    • Llibre de família.
    • DNI/NIE mare, pare o tutor.
    • DNI/NIE de l’alumne/a si el té.
  • Documentació acreditativa o complementaria.
  • Proximitat de domicili. Quan el domicili habitual que s’alel·lega no coincideix amb el DNI s’ha de presentar certificat o volant de convivència de l’alumne/a, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.
  • Proximitat del lloc de treball. Quan el domicili no és a Palafrugell. Cal aportar còpia del contracte laboral o d’un certificat emès a aquest efecte per l’empresa, si el domicili actual no es troba dins de l’àrea d’influència de l’escola
  • Renda anual de la unitat familiar. Original i fotocòpia del document que acredita que el pare, mare o tutor és beneficiari de les prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.
  • Discapacitat de l’alumne/a, pare, mare o germans (igual o superior al 33%): original i fotocòpia del certificat de la targeta acreditativa de la discapacitat de la persona que n’al·lega la condició emès pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies o organismes competents d’altres comunitats autònomes.
  • Família nombrosa o monoparental: original i fotocòpia del carnet vigent de família nombrosa o monoparental.

19 al 22 de maig també es pot fer presencialment en el centre escolar.

Horari de 9h a 13:30h.

Cal demanar cita prèvia abans d’anar a l’escola. Trucar a l’escola i/o correu a b7006782@xtec.cat

Cal portar tota la documentació.

• Sol·licitud de preinscripció. (NOMÉS PRESENCIALMENT – informació web Generalitat)
  • Original i fotocòpia de llibre de família.
  • Original i fotocòpia de DNI/NIE de la mares, pare o tutor.
  • Original i fotocòpia de DNI/NIE de l’alumne/a si el té.

Documentació acreditativa criteris de prioritat i complementaris:

MOLT IMPORTANT !!!  Mesures de protecció i seguretat:

• Cal portar mascareta i guants.
  • Cal portar un bolígraf de casa.
  • Només podrà entrar al centre escolar una sola persona. Recordeu mantenir la distància de seguretat mentres espereu per entrar.