Flors i violes. Escola i Fundació Palafrugell Gent Gran.

Benvolgudes famílies,

Aquest mes hem iniciat el tema col.lectiu anual dins dels projecte de consciència social. Enguany unim la participació en la vida social del poble i establir lligams intergeneracionals entre alumnes i residents de la Fundació Palafrugell Gent Gran.

En aquest projecte la mainada de l’escola juntament amb els residents han de decorar i preparar una part del pati de la fundació, pel festival Flors i Violes que es durà a terme del 3 al 5 de maig.

Durant aquestes setmanes un grup de resident i d’alumnes (de 4rt, 5è i 6è) ha encapçalat la iniciativa per dissenyar i organitzar les tasques que desenvoluparan posteriorment la resta de l’escola i els residents.

Reserveu-vos els dies 3, 4, 5 de maig per visitar el Flors i Violes.

Us seguirem informant.