Finalistes autonòmics del Premi Acció Magistral

El Premi a l’Acció Magistral és una iniciativa de la FAD (Fundació d’Ajuda contra la Drogoaddicció), la Comissió Nacional Espanyola de Cooperació amb la UNESCO i BBVA que té l’objectiu de guardonar i donar a conèixer projectes de promoció de valors socials realitzats per docents de centres educatius d’Infantil, Primària i Secundària de tot Espanya.

Ens han comunicat que som finalistes autonòmics i que passem a la fase estatal. El resultat el sabrem el setembre.

Aquest curs hem presentat a concurs un recull de projecte que hem realitzat a l’escola entorn el tema. Ho hem anomenat “Al currículum integrat el treball de la Solidaritat. Projecte de consciència social.”

Aquests projectes són:

• El treball de la notícia. Els refugiats.
  • El conte col·lectiu. La Solidaritat.
  • Voluntaris, herois de veritat. Enllaç.
  • Diada de la Pau. Exposició “Refugiat, l’odissea cap a Europa”. Enllaç.
  • Tema col·lectiu d’escola. “Quina és la realitat de la Gent Gran a Palafrugell?” Enllaç.
  • Dóna sang, dóna vida. Campanya de donació de sang organitzada a l’escola. Enllaç.

Estem molt contents i contentes. I aquests reconeixements ens esperonen a continuar a fer el que fem i com ho fem.

Seguirem informant.