Cloenda de la diada de la PAU 2019

Des de fa uns anys a l’escola commemorem el Dia de la Pau i la no Violència més enllà del 30 de gener.

Aquest any hem pres consciència de la situació que pateixen les persones refugiades conversant amb en Francesc Llambrich, Cap de Maquinista del vaixell Open Arms.

L’experiència ha estat tan captivadora que creiem oportú obrir les portes i convidar-vos a la Xerrada “Vine a conèixer el que passa al Mediterrani” a càrrec d’en Francesc Llambrich membre d’Open Arms.

Aquesta xerrada serà el dimarts 19 de febrer de 2019 a les 19h a l’Escola Carrilet de Palafrugell.