Celebrem el Sant Jordi amb les famílies!

Aquest tercer trimestre ha començat amb una data molt especial, la diada de Sant Jordi!

Ho hem celebrat amb tota mena d’activitats a l’escola i amb l’ajuda d’alguns familiars.

Durant tot el matí vam fer un intercanvi de llibres en els diferents cicles de l’escola. En les diferents “paradetes”, els alumnes podien llegir durant una estona un llibre que els seus companys de cicle havien compartit.

A més durant el dia els familiars dels alumnes de tots els cursos ens han llegit uns petits textos molt interessants.

Vam gaudir d’un Sant Jordi molt especial!

Moltes gràcies a tots els familiars que van participar!