Una castanyada molt divertida!!!.

All-focus

Dijous 31 d’Octubre vam celebrar la Castanyada al pati de l’escola. Alumnes, professors i pares vam gaudir d’una tarda de danses, gresca i castanyes.

Els nens/-es van ballar a la pista i tant pares com infants van compartir una bona estona d’esbarjo. Hi havia molts que anaven disfressats de castanyers/-res.

L’AMPA va col·laborar intensament en la preparació de la diada (fer el tall a les castanyes, torrar-les, portar sucs per la mainada, …).

Des de l’escola volem agrair als pares i als mestres la vostra participació per poder portar a terme aquesta celebració.

MOLTES GRÀCIES A TOTS I A TOTES!!!