Trobada Escoles Verdes

El passat divendres 22 de març, els membres del comitè mediambiental vam assistir al Fòrum d’Escoles Verdes del Baix Empordà que es va dur a terme a Palamós.

Consistia en una fira de mostres on cada escola presentava un projecte o activitat relacionada amb el medi ambient.

Nosaltres vam aportar el nostre granet de sorra amb la presentació del projecte “Reutilitzem el paper de regal” que té com a objectiu recollir i aprofitar el paper de regal de les famílies per a tenir un fons de material decoratiu per treballs manuals. Amb aquest projecte pretenem minvar el malbaratament d’aquest paper i alhora estalviar amb papers de colors o material “scrapbook”.

El comitè mediambiental vam crear una pàgina web amb tota la informació sobre el projecte a la qual podreu accedir a través del següent codi QR:

Tots els membres participants del Fòrum van poder saber més del nostre projecte a través d’aquest codi i, a més, se’n van endur un de mostra decorat per poder-ho explicar als seus companys i companyes d’escola.

Nosaltres també vam aprendre moltes coses de les altres escoles i el Fòrum ens va ajudar a valorar la importància de respectar el Medi Ambient.

Per acabar, després de dinar, vam passar una bona estona a la platja!