Tarda de Jocs de taula.

Des del curs passat a l’escola estem introduint els jocs de taula a l’aula com a un element educatiu habitual.

Fer-ho afavoreix la socialització i els vincles afectius, ensenya a guanyar i perdre, fomenta la paciència i la capacitat de concentració, i ajuda a treballar els valors.

Aquest curs, a més a més, tots els dimecres realitzem la tarda de joc de taula a l’escola. Els nens i nenes per cicles es barregen i comparteixen una estona lúdica. L’objectiu és que els alumnes juguin, es diverteixin, gaudeixin del plaer de jugar i aprenguin diferents tipologies de jocs. Tenim jocs d’estratègia, de memòria, d’agilitat, agudesa visual, cooperació, rapidesa de càlcul, percepció espacial… Jocs individuals, de parelles, de grup… jocs de taulell, cartes, fitxes,daus… Us podem assegurar que podran gaudir de tot tipus de jocs.

A jugar se n’aprèn jugant.

Les famílies que ho desitgeu podeu participar com a voluntàries en la tarda de joc, ja som xxx voluntaris i voluntàries. És una bona oportunitat per viure plenament la relació família i escola.

Us animeu?