ROVs Submarins a 6è!!!

L’alumnat de 6è ha començat a construir ROVs submarins. Un ROVs (Remote Operated Vehicle) és un vehicle submarí no tripulat controlat a través d’una consola de mà unida al vehicle per un cordó umbilical.

En concret construirem 4/5 submarins ROVs.

Aquests ROVs han d’anar equipats amb motors per la seva propulsió i poden ser, a més a més, equipats amb sensors, braços mecànics o càmeres submarines.

De ROVs n’hi ha de moltes classes i mides. Nosaltres en construirem uns de petits i senzills però funcionals.

Com ho farem?

Amb l’ajuda i la col·laboració del Centre d’investigació en Robòtica Submarina (CIRS) de la Universitat de Girona i la guia editada per Plataforma Oceánica de Canarias (PLOCAN) construirem aquests ROVs.

A més a més, comptem amb la col·laboració i l’ajuda a l’aula de pares voluntaris (en David i en Miguel), una voluntària (la Rosa) i un alumne voluntari de l’IES Baix Empordà.

Per més informació AQUÍ trobareu l’enllaç a la pàgina del projecte.

Us seguirem informant, de moment us deixem unes imatges de les primeres sessions on podem veure com treballem al taller.