Reutilitzem el paper de regal

De ben segur que aquestes festes rebrem algun regal.

Tal com vàrem iniciar el curs passat, la delegació verda us proposem que guardeu els papers d’embolicar i els porteu a l’escola en el millor estat possible per poder fer activitats d’art.

En el cas que us proposeu reduir el paper durant aquestes festes, us animem a embolicar amb paper de diari, robes… poden sortir regals molt originals! Aquí us en deixem algunes mostres i el link de la pàgina web que vam fer el curs passat amb l’alumnat on podeu trobar els motius pels quals ens vam decidir a tirar endavant aquesta proposta.