Resultats de la donació de sang

Ja tenim els resultats oficials, i la veritat és que han estat molt positius! El que ens fa especialment contents i contentes és que un percentatge important de donants eren de 1ª vegada, i esperem que ho siguin per molt temps més. En total han sigut 60 peticions de donacions, de les quals 6 es van quedar en oferiments. Per tan, el resultat final de donacions que ompliran el Banc de Sang de Catalunya són……54!!!! S’han superat de llarg les expectatives que ens havíem proposat.

Els alumnes van viure una tarda única, on es va posar en pràctica un aprenentatge servei que feia temps que preparaven. De ben segur que aquesta experiència quedarà per sempre.

Feu un cop d’ull a les gràfiques, val la pena

image001

image003

image005

image007

Moltes gràcies de part dels alumnes de 4t, les tutores i l’equip directiu del Carrilet. Esperem veure’ns en properes donacions.

DÓNA SANG, DÓNA VIDA

1. Cati

Crec que va ser una gran experiència per tots l’alumnat! Gràcies per fer un projectes tant xulu, divertit, humà, pedagògic, satisfactori…