Passaport Edunauta. DIPLOMES – 3r i 4t

Bones,

Aquest curs 3r i 4t hem participat del projecte Passaport Edunauta. A aquest passaport els i les alumnes han escrit activitats i coses que han fet a casa o a l’escola. L’objectiu d’aquest passaport és que l’alumnat vegi que aprèn moltes coses al llarg dels dies i les setmanes i no només a l’escola.

Avui ha vingut la Mònica, la regidora d’educació de l’Ajuntament, a fer l’entrega de diplomes. Tothom ha tingut reconeixement, però n’hi ha que han tingut diploma d’or (més de 12 activitats), n’hi ha de diploma de plata (més de 6 activitats) i n’hi ha de participació.

Podem dir que ens ha agradat molt poder participar d’aquest projecte. De cares al curs vinent esperem poder repetir. Ja ens han dit que hi haurà com aquest curs i més coses!!! Quins nervis!!!

També ens han donat la llista d’activitats que podem fer aquest estiu. Us recomanem que ho mireu i que en feu com a mínim un parell.

Fins aviat,

Equip Docent de 3r i 4t.

Per acabar, us deixem algunes fotos de l’entrega de diplomes.