Nous espais. Noves formes d’aprendre.

A l’escola estem remodelant espais. El nostre objectiu és aconseguir que cada alumne/a trobi el seu lloc, la seva motivació i un espai agradable que l’ajudi a aprendre. I a més, que l’escola com a instal·lació de per si sigui font d’aprenentatge.

Ara us presentem l’actuació que estem fent als patis de l’escola. Cal destacar que això no ho fem sols, hi participa l’AMPA, pares i mares voluntàries (menció especial a en Miguel) i l’alumnat a través del Consell de delegats i delegades.

Pati de sorra:

• Mural Anna Grimal. Mural ideat pel consell de delegats i delegades, pensat per l’alumant de l’escola, dissenyat per l’Anna Grimal i pintat per alumnes i l’Anna.
  • Caseta de fusta. Espai on desar ordenadament el material del pati. Gràcies als pares i mares voluntàries ho hem aconseguit.
  • Tendals i taules de pícnic. Espai on relaxar-se, esmorzar, jugar i fer-la petar amb els companys i companyes
  • Bibliopati. Espai de lectura i cultura. Hi ha un parell de dies a la setmana que la biblioteca està oberta a l’hora del pati.

Pati d’arbres:

• Hort obert a l’hora del pati. Des de la comissió escola verda sempre hi ha alguna persona encarregada d’ajudar i proposar tasques als alumnes.
  • Rocòdrom. Tenim un espai on els nenes i les nenes poden jugar a fer equilibris i trepar.
  • Tennis taula. Espai esportiu.
  • Taules de picnic. Espai on relaxar-se, esmorzar, jugar i fer-la petar amb els companys i companyes
  • Espai cuineta. Espai de joc simbòlic on es pot trobar una cuina i tot els estris necessaris per a fer els millors plats. Gràcies als pares voluntaris ho hem aconseguit.
  • Estació meteorològica. Espai de ciència. Aquí trobaran aparelles de mesura del temps, podran fer-se preguntes, fer previsions del temps, tocar i remenar els instruments i compartir un moment de ciència amb companys i companyes. Gràcies als pares voluntaris ho hem aconseguit.
  • Biblioniu. Espai de lectura, cultura i intercanvi de llibres i comentaris literaris.