GIROBÒTICA 2019

Els alumnes de 3r de l’Escola Carrilet de Palafrugell hem participat a les jornades de Girobòtica 2019 que organitza l’ICE de la Universitat de Girona. El repte d’aquest curs 2018-2019 és “Espais urbans més habitables: feu del vostre poble o ciutat un lloc més habitable”.

Els projectes presentats pels alumnes de la nostra escola han tingut una molt bona acollida i un meritori reconeixement entre els professors de la universitat i la resta de participants.

Dimecres 3 d’abril, al gimnàs de l’escola, han fet una presentació dels invents als pares, alumnes i professors del centre. A partir de dijous 4 d’abril, la mostra es pot visitar al vestíbul principal del Carrilet.

Doneu-li una ullada!!! ÉS INTERESSANTÍSSIMA!!!