Escola Nova 21

El claustre i el consell escolar hem decidit sol·licitar la participació de la nostra escola en el grup Escola Nova 21.
Fem aquest pas per a avançar acompanyats d’altres centres i institucions cap a un model d’escola avançada, en que l’alumne sigui el centre de l’aprenentatge, en que aquest aprenentatge estigui carregat de sentit, en que tota la comunitat educativa, famílies, mestres, alumnes, siguin el motor del canvi en l’educació.

Aquest pas és un més dels que hem anant fent entre tots per a fer de la nostra escola un lloc on els nois i noies creixin com a ciutadans actius i crítics, protagonistes del seu camí, preparats per a la societat canviant del segle XXI.