EL NADAL JA ÉS AQUÍ !!!

Fa dies que al Carrilet estem celebrant el Nadal. El primer senyal el va donar l’arribada del Tió, va aparèixer al vestíbul de l’escola i els nens i nenes l’han cuidat i afartat amb il·lusió i emoció al llarg d’aquestes setmanes. Dijous 19 va cagar molt a tots els alumnes de P-3, P-4, P-5, 1r, 2n i 3r !!!. Els de 4t, 5è i 6è s’ho han passat molt bé organitzant “L’amic invisible”.

El dimarts per la tarda va ser el moment del Patge Reial, va visitar els infants de P-3, P-4, P-5, 1r, 2n i 3r. Va parlar amb ells i va recollir tots els desitjos que li van proposar els estudiants a les seves cartes. El van rebre amb goig i alegria i li van cantar i recitar les melodies i poemes que han preparat per aquestes festes.

Per concloure la setmana, l’últim dia de classe, tots els alumnes del Carrilet es van trobar al gimnàs i allà van cantar totes les nadales que havian après.

Mestres, nens i nenes hem compartit estones de joia i emoció, hem gaudit de la màgia del Nadal. Desitgem que participeu d’aquestes diades amb els vostres fills de la mateixa manera que ho hem fet nosaltres.

BONES FESTES!!!