EL FOLLET VALENT

L’Escola Carrilet juntament amb les escoles de Palafrugell i Mont-ras vam interpretar el passat 1 d’abril al Teatre Municipal de Palafrugell la cantata El follet valent, organitzat pels mestres de música de les respectives escoles. Era la cloenda del treball que s’ha anat realitzant a les aules de tercer al llarg del curs escolar, amb un total d’uns 375 alumnes participants. L’activitat es va poder realitzar gràcies al suport de l’Ajuntament de Palafrugell, Àrea d’Educació , Teatre Municipal de Palafrugell , Ajuntament de Mont-ras i el patrocini de l’empresa Milan.

“El follet valent” és una cantata amb lletra de Clara Ripoll i Rosa Nogué; i música de Núria Joanet, amb adaptació teatral de David Galceran.Sota la direcció d’ Eva Ribas, ens va acompanyar al piano Toni Huertas; baix: Josep Prats; bateria: Jordi Ribas; narrador: Carles Güell; follet: David Galceran; aranya: Maria Cruz.

Aquest dia i durant tot el procés de preparació, la màgia de la música ens ha ajudat a fer realitat les paraules del follet: “La nostra força és la que portem a dins el cor”. Podeu veure el vídeo a l’enllaç: www.comunicaciopalafrugell.cat