El Carrilet a les IV Jonades tic i educació a la UDG

banner

Més reconeixements a la feina feta des de l’escola. El projecte “Al currículum integrats: scratch, robots i appps” ha estat presentat en el marc de les IV Jornades TIC i EDUCACIÓ organizades a la Universitat de Girona. Certamen educatiu de referència en l’àmbit de la innovació i les noves tecnologies a les comarques gironines que se celebra cada dos anys.

La nostra valoració és molt positiva, ja que l’experiència presentada ha tingut molt bona acollida i hem pogut veure’n d’altres molt interessants.

Creiem que tots hem d’estar molt contents i contentes, ja que és una feina de tots. Recordeu que és una iniciativa familiar, que l’escola ho comparteix i ho adopta i que l’alumnat ho porta a terme amb ganes i il·lusió.

Moltes gràcies.

(Podeu anar directament al fragment: 9:38 a 11:50)

imgres imgres-2 imgres-1

Organitzadors de les jornades.