Descobrim el barri de la Sauleda

Els i les alumnes de 2n ens hem fet les següents preguntes:

• La Sauleda és un barri bonic?
  • La Sauleda és un bon barri per viure?
  • Quines són les coses que ens agraden del barri?

Per poder respondre aquestes qüestions hem sortit a observar de manera crítica el barri de la Sauleda.

El resultat de les nostres sortides ha estat un recull de fotografies realitzades amb la mirada dels alumnes. Podreu reconèixer els nostres llocs preferits del barri acompanyats de les nostres opinions, en una exposició fotogràfica que us presentem també en format web.

1. Loreto

Noies i nois de segon,
    Us felicito per aquest treball tan maco del nostre barri. He vist els vostres videos i trobo que heu fet una tasca genial donant a conèixer tots aquests espais. Genial!!

2. Imma

Nens i nenes de segon, acabo de veure els vostres vídeos i us vull felicitar!!! S’entén molt bé el que expliqueu i m’agrada que investigueu i respecteu el barri de la vostra escola!!! Molt bona feina!!! Sou uns/es grans investigadors/es!!!