SORTIDA AL BARRI DE L’EIXAMPLE

Dijous 28 de novembre de 2019 els nens i nenes de 3r i 4t vam anar al barri de l’eixample i vam visitar per dins el mercat del Lleó i l’escola Verd. Al mercat vam veure moltes parades i el més sorprenent va ser veure gambes que es movien fora de l’aigua. A l’escola Verd vam esmorzar i jugar al seu pati. Ens va agradar molt perquè vam conèixer molts nens i nenes. Més tard vam anar a veure la comissaria de la Policia Municipal de Girona, la Delegació de la Generalitat de Catalunya i la Casa Cultura. No vam poder anar a l’estació perquè no vam tenir temps i a més vam córrer perquè no volíem perdre el bus. Ens ho vam passar pipa!

A l’apartat de fotos trobareu fotos de la nostra sortida.