Granja Aventura Park (1r)

Bon dia, famílies! Fa una setmana, l’alumnat de 1r vam anar a l’Aventura Park i ens ho vam passar molt bé!
Vam gaudir de moltes activitats diferents: circuit amb tirolines, vam plantar enciams, vam visitar animals de granja i vam poder veure i tocar… Llegeix més»

Fer pizzes!!!!

Els alumnes d’I3B, aprofitant que estan aprenent moltes coses d’Itàlia, han fet una visita a Cal Camilo. El Lluís els ha explicat com es fan les pizzes i cada infant ha pogut fer la seva.
Moltes gràcies, Lluís!
Han gaudit molt de l’experiència!

VISITA ESPECIAL A 5è

Aprofitant el projecte de la volta al món, l’alumnat de 5è ha rebut la visita de la Paula, una valenta que el 2016 va fer un viatge molt especial, va anar amb bici des de Girona fins a el Japó. Ha compartit amb nosaltres la… Llegeix més»

Campus arqueològic (2n)

Les nenes i nens de 2n hem fet d’arqueòlegs al Museu Arqueològic de Palau. Hem fet una excavació on hem desenterrat unes mòmies! I també hem descobert moltes coses sobre l’antic Egipte. Ens encanta sortir d’excursió!!