“HASTA QUE PODAMOS ABRAZARNOS”

Bon dia,

A l’escola Can Serra continuem tenint molt present la importància de l’educació emocional de l’alumnat. Gràcies a una bona educació emocional els infants són més conscients de les seves emocions i poden aprendre a gestionar-les.

Avui, les noies i els nois de 6èA han tornat a recordar el vídeo que ja van veure en iniciar el curs, el mes de setembre. El vídeo és el conte “Hasta que podamos abrazarnos“. Els protagonistes són un eriçó i una tortuga. Tots dos s’estimen molt però, com a conseqüència de la Covid 19 no es poden abraçar.

Avui, cadascun del nois i les noies han reflexionat sobre la persona a qui els agradaria poder fer una abraçada i un petó i l’han compartit amb la resta del grup.

Després, hem elaborat un llistat d’activitats que poden fer amb aquelles persones. Algunes de les propostes que han sortit són: explicar-los coses gracioses, fer alguna activitat conjunta a través de vídeotrucada (jugar un Bingo, fer una recepta al mateix temps…) i visualitzar el dia en què es puguin treure la mascareta i fer-se aquesta esperada abraçada i els petons.

Us deixem la imatge de com ha quedat la pissarra de la nostra classe.

Fins aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà