Descobrint Frida Khalo a 6è A

Els i les alumnes de 6èA ja estan acabant de fer les seves versions de “Frida” amb materials reciclats. Han pogut veure con un objecte quotidià pot ser utilitzat com obra d’art.
D’altra banda, han descovert la difícil vida que va tenir aquesta pintora mexicana. Una vida plena d’adversitats, amors i somnis incomplerts, en què ella els va anar afrontant un a un. Prova d’aquell esforç queden els seus quadres carregats d’emocions i sentiments.

Vegueu aquí una part del procés que han dut a terme els i les alumnes per reproduir el retrat de la Frida:

VIDEO