Comença un nou curs escolar 6è

Preparem una dinàmica de grup per donar la benvinguda a les famílies de 6è.

Els infants realitzen amb molt amor una tarja amb pistes perquè les famílies els reconeguin. Es tracta de que escriguin una qualitat i/o anècdota que els identifiqui, també han de posar que esperen d´aquest últim curs escolar. Hi haurà una petita finestreta amb el seu nom a dins per si les famílies necessiten ajuda per trobar el seu fill/a.

En finalitzar la reunió, les famílies busquen la tarja i escriuen en ella un desig per al curs així com una qualitat positiva. També regalaran una petxina amb el nom del seu fill/a i una paraula o emoció positiva.

Al dia següent es van repartir als infants la seva tarja amb els escrits dels familiars així com la petxina.

Va ser una experiència molt positiva en la qual van participar família i escola.

Aquí podeu veure una petita mostra de la dinàmica.