Roleplay a 1er

Els alumnes de primer van fer l’altre dia un role-play in English que els va quedar genial! L’escena era la següent:

Començàvem curs nou i el papa i la mama ens havien donat un llistat amb el material que necessitàvem. Per parelles, es preparaven un petit diàleg on feien de comercial i client:

– Hello, good morning!

– Good morning!

– Can I have three crayons?

– Here you have.

– Thank you!

Cada alumne tenia el seu llistat amb els objectes dibuixats i, tot tenint un suport visual a la pissarra per si en necessitaven ajut, van ser capaços de fer la compra exitosament! Ens vam gastar moltíssims calers!!