Observem el jardí de l’escola

Bon dia!!

Ha arribat la primavera a l’escola!!

Com a l’àrea de medi estem treballant les plantes el dimecres i avui divendres hem baixat a passejar pel jardí de l’escola i veure la diversitat d’herbes, arbusts i arbres. La veritat és que no ens havíem adonat que és molt gran i està molt maco amb tantes plantes variades i flors de colors.

El dimecres vam baixar per conèixer-lo i descobrir totes i cadascuna de les plantes i flors. També vam veure el petit hort que hi ha al pati a on ja estan sortint maduixes i enciams.

El divendres vam baixar per fer una observació més específica i concentrada en una de les plantes: el seu color, si tenen o no flors, les seves fulles, la seva alçada, si fa olor,…

Treballar al jardí ha sigut molt refrescant!!

Si voleu veure les fotos feu clic aquí.