Avui ens toca català i creativitat!

Molt bon dia a tothom!

Avui us hem preparat una activitat sobre llengua ben entretinguda: el Passaparaula de Can Serra!
Aquí teniu les instruccions (també les podeu escoltar al vídeo):

1. Prepareu un paper i apunteu totes les lletres de l’abecedari.
  2. Poseu el vídeo i aneu esbrinant totes les paraules. Recomanem que atureu el vídeo entre lletra i lletra per poder escriure les paraules (va una mica ràpid).
  3. Feu un dibuix de cada una de les paraules que han aparegut al passaparaula.
  4. Si us atreviu creeu el vostre propi passaparaula i poseu a prova als vostres familiars i amics!

A més, us proposem dues activitats súper boniques per afavorir la vostra creativitat:

• No ens hem oblidat que avui és el dia del pare (FELICITAAAAAAATS A TOOOOTS!!). Per això us deixem un ENLLAÇ a una web on us donen unes idees per fer unes postals de felicitació als vostres papis
  • Aquests dies de confinament són difícils i feixucs. Molts infants d’arreu del món han fet uns cartells amb un arc de Santmartí, han escrit “tot anirà bé” i els han penjat als seus balcons i finestres. Així ajudem a fer que la gent estigui més contenta veient aquests dibuixos tan macos. Us proposem doncs, que si voleu i podeu, en feu un. Us deixem aquí un exemple.

Recordeu que podeu compartir les vostres fotos a l’instagram de l’escola (@escolacanserra)

UNA FORTA ABRAÇADA DE L’EQUIP DE MESTRES DE CICLE INICIAL