1st year kids keep learning!

Hi kids! How are you doing?

Segur que molts trobeu moltíssim a faltar l’escola i, sobretot, les classes d’anglès( 😛 ). Així que aquí us deixo algunes cançons, per si trobeu alguna estoneta lliure (que segur que sí) les compartiu amb els de casa, tant les que hem fet a classe com algunes altres de noves que us recomano escoltar!

Com ja sabeu, les classes les comencem sempre explicant com ens sentim, després de cantar la Hello song o la Happy song, i tot just a continuació, el prota d’anglès fa el Weather Report. Ja que no tenim el nostre minibook per apuntar el temps que fa, us deixo aquí una cançó: How’s the weather? Ja em direu què us sembla!

Tot just hem deixat enrere el tema de la familia i hem començat la unitat 4 del llibre, que tractava del menjar. Us enrecordeu de totes les paraules que vam aprendre? No us preocupeu, que si no us enrecordeu, aquí us les deixo en un pdf. Com ja us he dit moltes vegades, l’anglès és una mica mentider i s’escriu força diferent a com es pronuncia. Així que, no us fixeu gaire en com s’escriu i, si teniu dubtes de com es deia, entreu en aquesta web, cerqueu la paraula i mireu com es pronuncia!

Si us voleu entretenir una mica, i ja no sabeu què fer, us penjo, per imprimir o fer a la tablet, unes activitats relacionades amb el tema! Enjoy!!

Per acabar, us deixo aquí unes quantes cançons relacionades amb el menjar, a veure si us agrada alguna. Espero a sota als comentaris la vostra opinió!

Fruit song

The Bananas Song

Do you like Broccoli Ice – cream?  I les dues que la precedeixen (1 and 2)

Food Colors Song