P5 kills the boredom!

Hi kids! How are you doing?

Segur que més d’un està gaudint aquesta quarentena, però per qui estigui avorrit i vulgui mantenir el contacte amb l’anglès, us deixo en aquest post uns vídeos que podeu veure amb les mamis, papis i amb qui sigui que esteu passant la quarentena!

Per començar, què tal si expressem com ens sentim? Una de les rutines que tenim a P5 és, després de cantar la Hello song o la Happy song, expressar com estem. És molt important identificar-ho i expressar-ho, i és una costum que no podem perdre.

Recordeu que l’últim que vam fer a classe va ser llegir el conte de “The very hungry Caterpillar“? Que us sembla si l’expliqueu a casa? Us deixo enllaçat un vídeo amb la història, per si necessiteu una petita empenta si no la recordeu ben bé. Vaig trobar un pdf on hi ha algun que altre recurs que podeu aprofitar els que tingueu impresora a casa (també tablet si teniu opció a pintar i dibuixar els pdfs). Els que trobo que poden ser entretinguts són els de la pàgina 8 i 14.

A més, vam començar a escoltar algunes cançons titulades “Do you like…”, que a més de ser molt divertides, ens ensenyen una gran varietat de menjar. Us animo a escoltar-les i, si en trobeu de més que us agradin, compartiu-la amb nosaltres als comentaris!

Per cert… recordeu com vam fer el Sandwich a la setmana cultural? Què us sembla si ho fem i preparem el dinar o sopar a casa? El primer que necessitavem era BREAD, i a dins li vam afegir CHEESE, LETTUCE and TOMATO! Per últim, vam ficar un toothpick amb una OLIVE. YUMMY! Ja em direu com us queden!

I ja per acabar, poc a poc, anem ampliant els números… Ja em arribat fins al 15! He trobat una cançó que us pot ajudar a repassar-los.

Bye bye and see you soon (I hope)! 🙂