Sant Jordi: aquest any sí!

Després de que l’any passat, la pandèmia, ens deixés tancats a casa, aquest any, hem pogut celebrar Sant Jordi com més ens agrada a nosaltres: vivint la festa tots i totes junts i juntes a l’escola.

Enguany, durant els dies previs a la Diada, amb els nens i les nenes de P4 hem aprofitat per treballar un munt d’activitats al voltant de la llegenda del cavaller, el drac i la princesa, recuperant així l’alegria i la il·lusió que aquesta festa sempre desperta en grans i petits. Han transformat uns nius d’espaguetis en una rosa maquíssima, han escrit un conte, per regalar a les persones que més estimem, han fet laberints i sudokus amb els personatges, han cantat cançons de Sant Jordi, han escoltat contes molt interessants com La princesa Kevin i, finalment, han guarnit l’escola per l’ocasió. Quina feinada!!

I avui, 23 d’abril, per celebrar-ho, al mati, hem fet una gimcana a l’aire lliure. Treballant en equip, primer els cocodrils i després els pingüins, han superat dues proves aconseguint així que el drac, verd i dolent, que s’havia amagat a la nostra escola no es mengés ni el seu esmorzar ni el seu dinar. I ho han fet tan bé que, per la seva valentia, s’han guanyat dos contes de Sant Jordi, que ja formen part de la nostra biblioteca d’aula. I per acabar aquest dia tan especial i, seguint la tradició de la nostra escola, a la tarda, amb la mascareta posada, hem sortit al nostre pati per fer lectura de contes, a la fresca.

Ha estat sens dubte un Sant Jordi com els de sempre: FANTÀSTIC!!! Us compartim algunes imatges de la nostra celebració.