Xerrada Coeducació

El proper dimecres 30 de maig a les 15h (al teatre de Primària) es farà una xerrada informativa per donar a conèixer a les famílies d’Infantil i Primària el projecte de coeducació que aquest curs hem iniciat a l’escola. Durant aquest curs, el claustre està fent formació sobre Coeducació i ens agradaria explicar-vos en què consisteix i les repercussions educatives que implica educar amb perspectiva de gènere, perquè puguem fer aquest camí plegades i plegats. Si esteu interessats/des i us agradaria assistir a la xerrada, és necessari que deixeu les vostres dades abans del dimarts 22 al següent formulari:

Podeu fer-li una ullada a una breu explicació sobre coeducació a la pàgina web de l’escola http://agora.xtec.cat/escolacanserra/projecte-educatiu/educacio-emocional/projecte-coeducacio/