Sol·licituds d’ajuts de menjador escolar 20-21

Aquest dilluns 8 de juny, s’obre el termini de presentació d’ajuts de menjador escolar pel curs 2020/2021.

Aquestes sol·licituds es poden presentar del 8 al 26 de juny a l‘Oficina d’Atenció Ciutadana ubicada al passeig Doctor Moragas, 224, oberta al públic des d’aquest dilluns dia 8, amb cita prèvia trucant al telèfon 93 729 71 71 extensions 135 i 286.

Les persones interessades podran recollir les sol·licituds en diferents espais i horaris:

• Escoles de Primària: de 9 a 13 hores.
  • Oficina d’Atenció Ciutadana: de 8 a 14 hores
  • Centre Serveis Socials: de 8 a 14 hores
També us les podeu descarregar als següents enllaços:
❗Per aquest curs 2020/2021, se separa la convocatòria d’ajuts de menjador de la de material escolar. Del 8 al 26 de juny només se sol·licita l‘ajut de menjador escolar i més endavant s’obrirà una nova convocatòria amb unes bases especifiques de material escolar.