El Nadal arriba a la classe del SOL.

Hola famílies de P-3!

Ja queda ben poc per acabar el trimestre i  per l’arribada de les festes de Nadal i les aules de P3 hem anat realitzant diverses activitats relacionades  amb aquesta època de l’any.

Des de que va començar el mes de desembre  tenim  un calendari d’advent i cada dia li toca a un nen o una nena  obrir un sobre en el que troba una petita sorpresa.

A un racó de l’aula tenim el nostre arbre de Nadal que hem guarnit amb unes boles que els infants han pintat i picat.

També ens van fer unes fotos ben divertides amb motius nadalencs per tal de decorar el vestíbul, en forma d’arbre rebre el nostre Tió d’infantil.

A més a més, hem fet una postal sorpresa que rebreu ben aviat on trobareu el poema que ens hem aprés.

Una altra activitats que ens ha agrada molt ha esta la de confegir ninots de neu amb material ben divers! a la classe de música hem escoltat i treballat la cançó del “ninot de neu”que podeu ESCOLTAR AQUÍ..

Si voleu veure les imatges  us deixem un carrusel on les podeu descarregar.

Bones festes.

Mestres de P3.