CALENDARI CASAL D’ESTIU 2017

• Setmana del 3 al 5 de maig: Gadex presenta el projecte de casal / campus a l’AMPA i direcció del centre.
  • Setmana del 8 al 12 de maig: aprovació per claustre i Consell Escolar del casal d’estiu.
  • Setmana del 15 al 19 de maig: s’enviarà a les famílies el tríptic amb la informació (preus, dates, temàtica, etc) del casal.
  • Dimarts 23 maig a les 16:30h: reunió informativa al teatre de l’escola amb les famílies.
  • Setmana del 29 de maig al 2 de juny: s’obrirà el període d’inscripcions al casal.
  • En finalitzar el Campus, Gadex facilitarà a l’AMPA la memòria de les activitats realitzades i els resultats de les enquestes de valoració.