BRICOESCOLA 2018

El proper dissabte 17 de març, de 10h a 13h, celebrarem el 2n Bricoescola de Can Serra, una jornada on les famílies i professorat col·laboren conjuntament per millorar l’escola. Us voleu apuntar? Necessitem fer una previsió del volum de participants que hi assistiran, per això hem preparat el següent formulari perquè introduïu les vostres dades.

Enguany, estem fent una renovació important de la biblioteca de l’escola. Fa mesos que s’està fent una esporga de llibres i hem anat canviant algunes prestatgeries. Durant les properes setmanes, es duran a terme les accions més significatives: s’instal·larà terra de vinil, es pintaran totes les parets i s’instal·laran noves prestatgeries. Per aquest motiu, aprofitarem la jornada de Bricoescola per buidar tota la biblioteca. Necessitem, doncs, molta gent al taller de MANETES: a banda de treure les prestatgeries antigues, també s’han d’anar traient tots els llibres que tenim, de manera endreçada, fora de la biblioteca.
Si encara no us heu inscrit i voleu participar al Bricoescola (dissabte 17 al matí), us demanem, si us plau ho feu en aquest taller.